Przejdź do głównej zawartości

Koalas Balaton Helicopter Boogie 2020

Koalas Balaton Trip 2020

with Skydive Atmosfera ;)


Szanowni skoczkowie,
już można rejestrować się na tegoroczną edycję Koala Boogie.(9-15 of Sierpnia)

Rejestracja wiąże się z wpłatą zadatku w wysokości 200 €, która to kwota będzie odliczona od pełnej opłaty za to nietuzinkowe wydarzenie spadochronowe.

link do formularza rejestracyjnego





Opłata za uczestnictwo w Koala Balaton 2020:


1150 € (Pokój dwuosobowy z łazienką w budynku lotniskowym)
1150 € (Pokój dwuosobowy z łazienką na zewnątrz, zabudowa strefy zrzutu)

Powyższa cena obejmuje 6 noclegów, obiad pierwszego dnia oraz śniadanie, lancz i obiad każdego kolejnego dnia + śniadanie 15. Sierpnia, 20 skoków ze śmigłowca Mi-8 z wysokości 4000 metrów.

9. Sierpnia to pierwszy dzień przeznaczony na kwestie techniczno organizacyjne: rejestracja, opłaty, sprawdzenie sprzętu oraz zapoznanie z zasadami bezpieczeństwa strefy zrzutu.
Począwszy od 10. Sierpnia intensywne skoki.
Na miejscu dostępni będą coache i organizatorzy skoków.

W tym roku Atmosfera przyłącza się do imprezy. W 2018 roku sprawdziliśmy teren, zaś teraz będziemy pomocni w kwestii wypożyczenia sprzętu spadochronowego, ewentualnego ułożenia spadochronu zapasowego oraz organizowania mniej i bardziej poważnych skoków FS.
Zabieramy również sprzęt do przeprowadzenia treningu wodnego, na miejscu można będzie zdobyć licencję A, B lub C.

 Dla wszystkich Atmosferowiczów może być to interesujący pomysł na spotkanie się w środku Europy ;) ale także poskakanie z dużego, wygodnego śmigłowca.

Bardzo proszę nie wahajcie się udostępnić tej informacji, może ktoś będzie mieć ochotę przyłączyć się do tej sierpniowej imprezy.

Kilka filmów dokumentujących poprzednie edycje Koalas Balaton Trip:


2015

 

2016



2017


2018


2019
Koalas Camp 2019 Day Tape 1 from Ben Reeve on Vimeo.




More info:

Victor Fernandez +34670426735
victorshannon@hotmail.es

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wypadek Pabla

Nie mogę pozbierać myśli. Może pisanie jakoś się do tego przyczyni. Pablo dziś zginął podczas skoku tandemowego. Poznałem go na wyjeździe do Hiszpanii kilkanaście lat temu, gdy robił ze mną swój AFF. Zawsze uśmiechnięty, pełen energii, sypiący dobrej jakości dowcipami jak z rękawa. Podczas szkolenia nie szło mu świetnie, jeden z moich palców nadal jest wykrzywiony po tym, jak łapałem go z obrotów. Zaskoczył mnie wtedy swoją postawą. W żaden sposób nie załamywał się, nie biadolił tylko trenował na ziemi i skakał aż wyszło mu tak, jak tego chciał. Potem miałem okazję przekonać się, że taki miał charakter. Poznałem go jako uporządkowanego i bardzo zadaniowego człowieka. Skrupulatnie realizował swoje zamierzenia. Kilka lat później nauczyłem go jak skakać w tandemie. Na tandemie zakończyło się jego życie. Żona, dwoje małych dzieci. Młody człowiek, więc najpewniej też rodzice. Mama, dzień mamy. Wiem, że los dopada na przeróżne sposoby. Wypadki komunikacyjne, choroby. Co komu pisan

Planowanie lądowania - ważny element bezpieczeństwa

Przygotowanie ścieżki podejścia w danych warunkach atmosferycznych i terenowych powinno być rozpoczęte od obserwacji lądowania innych skoczków. Im mniej doświadczenia, tym wnikliwsza obserwacja. Najlepiej wytypować sobie uczestników skoku, który mają podobnie obciążone spadochrony.  To, co będzie szczególnie istotne dla naszego planu to kąt, pod jakim szybują spadochrony na prostej do lądowania. Oczywiście inne kwestie związane z szybowaniem są także istotne. Obserwacja górnego wiatru, jego siły i kierunku. Zwrócenie uwagi na zawirowania powietrza, czy spadochron się „pompuje”, czy pracuje stabilnie. Wreszcie obserwacja zachowania innych skoczków, którzy zawsze stanowią dla siebie nawzajem potencjalne zagrożenie.

Samolot An-2

An-2 to dwupłatowy samolot wielozadaniowy klasy STOL (Short Take Off and Landing). Długość drogi rozbiegu i dobiegu to około 200 metrów. Antek wyposażony jest w gwiazdowy silnik wolnossący, któremu mocy na małych wysokościach wystarcza do przewożenia niemal dwóch ton balastu. Jednak wraz ze wzrostem wysokości, gdy spada ciśnienie powietrza, brak wystarczającej ilości tlenu dusi koniki mechaniczne z początkowej wartości 1000.