Przejdź do głównej zawartości

Koalas Balaton Helicopter Boogie 2020

Koalas Balaton Trip 2020

with Skydive Atmosfera ;)


Szanowni skoczkowie,
już można rejestrować się na tegoroczną edycję Koala Boogie.(9-15 of Sierpnia)

Rejestracja wiąże się z wpłatą zadatku w wysokości 200 €, która to kwota będzie odliczona od pełnej opłaty za to nietuzinkowe wydarzenie spadochronowe.

link do formularza rejestracyjnego





Opłata za uczestnictwo w Koala Balaton 2020:


1150 € (Pokój dwuosobowy z łazienką w budynku lotniskowym)
1150 € (Pokój dwuosobowy z łazienką na zewnątrz, zabudowa strefy zrzutu)

Powyższa cena obejmuje 6 noclegów, obiad pierwszego dnia oraz śniadanie, lancz i obiad każdego kolejnego dnia + śniadanie 15. Sierpnia, 20 skoków ze śmigłowca Mi-8 z wysokości 4000 metrów.

9. Sierpnia to pierwszy dzień przeznaczony na kwestie techniczno organizacyjne: rejestracja, opłaty, sprawdzenie sprzętu oraz zapoznanie z zasadami bezpieczeństwa strefy zrzutu.
Począwszy od 10. Sierpnia intensywne skoki.
Na miejscu dostępni będą coache i organizatorzy skoków.

W tym roku Atmosfera przyłącza się do imprezy. W 2018 roku sprawdziliśmy teren, zaś teraz będziemy pomocni w kwestii wypożyczenia sprzętu spadochronowego, ewentualnego ułożenia spadochronu zapasowego oraz organizowania mniej i bardziej poważnych skoków FS.
Zabieramy również sprzęt do przeprowadzenia treningu wodnego, na miejscu można będzie zdobyć licencję A, B lub C.

 Dla wszystkich Atmosferowiczów może być to interesujący pomysł na spotkanie się w środku Europy ;) ale także poskakanie z dużego, wygodnego śmigłowca.

Bardzo proszę nie wahajcie się udostępnić tej informacji, może ktoś będzie mieć ochotę przyłączyć się do tej sierpniowej imprezy.

Kilka filmów dokumentujących poprzednie edycje Koalas Balaton Trip:


2015

 

2016



2017


2018


2019
Koalas Camp 2019 Day Tape 1 from Ben Reeve on Vimeo.




More info:

Victor Fernandez +34670426735
victorshannon@hotmail.es

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Samolot An-2

An-2 to dwupłatowy samolot wielozadaniowy klasy STOL (Short Take Off and Landing). Długość drogi rozbiegu i dobiegu to około 200 metrów. Antek wyposażony jest w gwiazdowy silnik wolnossący, któremu mocy na małych wysokościach wystarcza do przewożenia niemal dwóch ton balastu. Jednak wraz ze wzrostem wysokości, gdy spada ciśnienie powietrza, brak wystarczającej ilości tlenu dusi koniki mechaniczne z początkowej wartości 1000.

Wypadek Pabla

Nie mogę pozbierać myśli. Może pisanie jakoś się do tego przyczyni. Pablo dziś zginął podczas skoku tandemowego. Poznałem go na wyjeździe do Hiszpanii kilkanaście lat temu, gdy robił ze mną swój AFF. Zawsze uśmiechnięty, pełen energii, sypiący dobrej jakości dowcipami jak z rękawa. Podczas szkolenia nie szło mu świetnie, jeden z moich palców nadal jest wykrzywiony po tym, jak łapałem go z obrotów. Zaskoczył mnie wtedy swoją postawą. W żaden sposób nie załamywał się, nie biadolił tylko trenował na ziemi i skakał aż wyszło mu tak, jak tego chciał. Potem miałem okazję przekonać się, że taki miał charakter. Poznałem go jako uporządkowanego i bardzo zadaniowego człowieka. Skrupulatnie realizował swoje zamierzenia. Kilka lat później nauczyłem go jak skakać w tandemie. Na tandemie zakończyło się jego życie. Żona, dwoje małych dzieci. Młody człowiek, więc najpewniej też rodzice. Mama, dzień mamy. Wiem, że los dopada na przeróżne sposoby. Wypadki komunikacyjne, choroby. Co komu pisan...

Skoki na linę tzw static line

Dziwnie brzmi dla skoczka określenie skoki na linę. Tak jakby ktoś wskakiwał na linę. To nieco przestarzałe określenie wiąże się z nieco przestarzałą metodą szkolenia. Owszem nadal szkolenie podstawowe metodą static line jest uprawiane ale wiąże się to zwykle z faktem posiadania samolotu z silnikiem tłokowym, który nie daje rady wdrapać się na porządną wysokość. Static Line to skoki z małych wysokośc, pozostałość po wojskowych desantach Skoki na linę to tradycja komandosów . W ramach działań operacyjnych duża liczba desantowców musiała być wyrzucona w krótkim czasie z możliwie najniższej wysokości. Dlatego wyposażeni byli w spadochrony z systemem natychmiastowego otwarcia. Ten system opierał się w swej konstrukcji na linie statycznej. Stalowa, cienka linka w osłonie z brezentu, połączona z taśmą tekstylną prowadziła zazwyczaj do pokrowca spadochronu głównego. Podłączona przez wyrzucającego do grubszej, rozpiętej na pokładzie liny specjalną klamrą zaczynała swoją pracę, gdy de...