Przejdź do głównej zawartości

Pro BASE & First Jump Course

Pro BASE Course 

(pre First Jump Course preparation on commercial drop zone) 
Price 650 Euro 


Pro BASE course includes: 


  • introduction to BASE rig 
  • construction details training of packing BASE canopy (at first configured with skydiving rig then with BASE rig) 
  • 10 hop'n'pop jumps from 5500ft (1500m) with BASE canopy attached to skydiving rig (that includes knowing fly characteristics of your canopy, accuracy landing, off-landing training, procedures for off-direction opening) (jump tickets not included),
  • training for safe exit one filmed jump to check correct position on exit and opening (includes instructor's jump ticket ) 
  • rig rental (unpacked) for each jump


Rig rental (unpacked) for more jumps: 20 Euro 


Transportation 

for residents of Atmosfera guest house is priced according to current price list. 


First Jump Course 

(after completed Pro BASE) 
(preparation for 3 BASE jumps from 87 meters bridge) 
Price 250 

Euro FJC includes: 


  • 3 rig rentals, 
  • supervised packing of rig, 
  • assisted first jump. 


After FJC rig rental (unpacked) - 20 Euro. 

Transportation Shared cost for number of participants. Bridge 87m high is located approx. 220 km drive from Atmosfera guest house. Second option is a 105m bridge in Portugal. Cost would be shared based upon one way 7 hours drive and preferably one night accommodation in Portugal allowing more jumps from this bridge.

If you are interested in that course, think twice...then you can book it on www.skydiveatmosfera.com
You can join us anytime, we are jumping in sunny Spain for whole year

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Wypadek Pabla

Nie mogę pozbierać myśli. Może pisanie jakoś się do tego przyczyni. Pablo dziś zginął podczas skoku tandemowego. Poznałem go na wyjeździe do Hiszpanii kilkanaście lat temu, gdy robił ze mną swój AFF. Zawsze uśmiechnięty, pełen energii, sypiący dobrej jakości dowcipami jak z rękawa. Podczas szkolenia nie szło mu świetnie, jeden z moich palców nadal jest wykrzywiony po tym, jak łapałem go z obrotów. Zaskoczył mnie wtedy swoją postawą. W żaden sposób nie załamywał się, nie biadolił tylko trenował na ziemi i skakał aż wyszło mu tak, jak tego chciał. Potem miałem okazję przekonać się, że taki miał charakter. Poznałem go jako uporządkowanego i bardzo zadaniowego człowieka. Skrupulatnie realizował swoje zamierzenia. Kilka lat później nauczyłem go jak skakać w tandemie. Na tandemie zakończyło się jego życie. Żona, dwoje małych dzieci. Młody człowiek, więc najpewniej też rodzice. Mama, dzień mamy. Wiem, że los dopada na przeróżne sposoby. Wypadki komunikacyjne, choroby. Co komu pisan

Planowanie lądowania - ważny element bezpieczeństwa

Przygotowanie ścieżki podejścia w danych warunkach atmosferycznych i terenowych powinno być rozpoczęte od obserwacji lądowania innych skoczków. Im mniej doświadczenia, tym wnikliwsza obserwacja. Najlepiej wytypować sobie uczestników skoku, który mają podobnie obciążone spadochrony.  To, co będzie szczególnie istotne dla naszego planu to kąt, pod jakim szybują spadochrony na prostej do lądowania. Oczywiście inne kwestie związane z szybowaniem są także istotne. Obserwacja górnego wiatru, jego siły i kierunku. Zwrócenie uwagi na zawirowania powietrza, czy spadochron się „pompuje”, czy pracuje stabilnie. Wreszcie obserwacja zachowania innych skoczków, którzy zawsze stanowią dla siebie nawzajem potencjalne zagrożenie.

Samolot An-2

An-2 to dwupłatowy samolot wielozadaniowy klasy STOL (Short Take Off and Landing). Długość drogi rozbiegu i dobiegu to około 200 metrów. Antek wyposażony jest w gwiazdowy silnik wolnossący, któremu mocy na małych wysokościach wystarcza do przewożenia niemal dwóch ton balastu. Jednak wraz ze wzrostem wysokości, gdy spada ciśnienie powietrza, brak wystarczającej ilości tlenu dusi koniki mechaniczne z początkowej wartości 1000.