Jak uczeń powinien reagować podczas awarii z dużą prędkością? Doskonale przygotowany film szkoleniowy Australijskiej Federacji Spadochronowej. Dodane polskie napisy.
Jeśli nad głową skoczka nie ma napełnionej czaszy (przyjmijmy, że nie ma napełnionych więcej niż 5 komór) to wtedy awaria ta klasyfikowana jest jako Awaria przy Dużej Prędkości.
Oznacza to, ze spadamy bardzo szybko i gwałtownie tracimy wysokość. Zarówno ocena sytuacji, decyzja oraz podjęta akcja muszą być więc błyskawiczne.
Do tego rodzaju awarii możemy zaliczyć:
Postępowanie w awariach przy dużej prędkości
Jeśli nad głową skoczka nie ma napełnionej czaszy (przyjmijmy, że nie ma napełnionych więcej niż 5 komór) to wtedy awaria ta klasyfikowana jest jako Awaria przy Dużej Prędkości.
Oznacza to, ze spadamy bardzo szybko i gwałtownie tracimy wysokość. Zarówno ocena sytuacji, decyzja oraz podjęta akcja muszą być więc błyskawiczne.
Do tego rodzaju awarii możemy zaliczyć:
- zablokowany uchwyt,
- zgubiony uchwyt,
- holowanie pilocika,
- zablokowana paczka,
- zawiązana czasza,
- zerwana jedna taśma nośna
Komentarze
Prześlij komentarz